Polityka prywatności

  1.  Informacje ogólne

Niniejsza polityka prywatności opisuje zasady przetwarzania przez nas informacji na Twój temat, w tym danych osobowych oraz plików cookies, w związku z korzystaniem z serwisu internetowego www.sendex.pl (dalej: “Serwis”).
Administratorem danych osobowych jest:

SENDEX Sp. z o.o.
Trzebnicka 19, Księginice, 55-100 Trzebnica

NIP: 9151801398
REGON: 366604510
KRS: 0000664603
E-mail kontaktowy: lukasz.sedkowski@sendex.pl

  1. Cele i podstawy przetwarzania danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane w następujących celach:

– obsługa zapytań i kontaktów przy użyciu formularzy dostępnych w Serwisie;

– prezentacja oferty i informacji handlowych;

– realizacja obowiązków prawnych Administratora;

– analiza statystyczna, ulepszanie Serwisu i zapewnienie jego bezpieczeństwa;

– marketing bezpośredni, w tym remarketing i profilowanie (na podstawie zgody).

Podstawą prawną przetwarzania jest:

– art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą;

– art. 6 ust. 1 lit. b RODO – wykonanie umowy lub działania przed jej zawarciem;

– art. 6 ust. 1 lit. c RODO – obowiązek prawny;

– art. 6 ust. 1 lit. f RODO – uzasadniony interes Administratora.

  1. Odbiorcy danych i powierzanie przetwarzania

Dane mogą być przekazywane następującym podmiotom:

– podmiotom świadczącym usługi IT, marketingowe, analityczne i doradcze;

– podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa.

Dane nie są przekazywane poza EOG, chyba że użytkownik wyraźnie wyrazi na to zgodę.

  1. Pliki cookies i technologie śledzące

Serwis wykorzystuje pliki cookies, zarówno sesyjne, jak i stałe, w celach:

– utrzymania sesji użytkownika,

– analizy statystycznej (Google Analytics),

– marketingu (Facebook Pixel, Google Ads),

– analizy zachowań użytkownika (heatmapy, nagrania sesji),

– automatyzacji kontaktu (np. maile po odwiedzeniu podstrony).

Korzystanie z cookies opiera się na zgodzie użytkownika (zgodnie z przepisami Prawa Telekomunikacyjnego).

Użytkownik może zarządzać cookies poprzez ustawienia swojej przeglądarki.

  1. Prawa użytkownika

Masz prawo do:

– dostępu do danych,

– sprostowania danych,

– usunięcia danych,

– ograniczenia przetwarzania,

– przenoszenia danych,

– wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,

– wycofania zgody w dowolnym momencie,

– wniesienia skargi do Prezesa UODO.

  1. Okres przechowywania danych

Dane są przechowywane:

– przez okres niezbędny do realizacji celu, dla którego zostały zebrane;

– dla celów marketingowych – nie dłużej niż 3 lata od ostatniego kontaktu;

– przez okres wymagany przepisami prawa (np. rachunkowość, roszczenia).

  1. Zabezpieczenia danych

Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę danych:

– szyfrowanie połączeń (SSL),

– uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA),

– aktualizacja oprogramowania,

– kopie zapasowe,

– kontrola dostępu i monitoring.

  1. Logi serwera

Dla celów administracyjnych i bezpieczeństwa zbierane są logi serwera, w tym m.in. adresy IP, informacje o przeglądarce, data i czas dostępu, błędy HTTP.

  1. Zmiany polityki prywatności

Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszej Polityce. Nowa wersja będzie publikowana w Serwisie z odpowiednim komunikatem.

Dokument został przygotowany na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w tym Rozporządzenia RODO oraz branżowych dobrych praktyk.

Data ostatniej aktualizacji: 2025-04-23